Veel voorkomende vragen

Hoe kan ik met 24-7admin starten?

Neem contact met ons op en binnen 48 uur plannen we een afspraak in.
We komen bij u langs, of u bij ons, net waar u zich goed bij voelt. Wij waarderen u als klant, onze deur staat altijd voor u open!

Voor wie is 24-7admin geschikt?

Niet voor diegenen die graag ingewikkeld en moeilijk doen. Ook niet voor diegenen die graag omslachtig en tijdrovend hun werk willen doen. Valt u daar niet onder dan bent u geschikt. Ons advies: maak direct een afspraak en ga voortaan relaxed door het leven, met minder romslomp en kostbaar tijdverlies door uw boekhouding. 

Wat is het verschil tussen 24-7admin en een accountants kantoor?

Wij bieden net als bij een accountantskantoor een complete ondersteuning voor uw boekhouding, belastingaangiften en natuurlijk uw salarisadministratie. Maar dan wel voor een goedkoper tarief. Wat ons bijzonder maakt, is,

- dat u zelf alleen de bonnetjes en facturen hoeft aan te leveren.
- dat wij 24-7 beschikbaar zijn voor administratie verwerking
- dat uw administratie altijd actueel is door onze garantie verwerking binnen 48 uur.
- dat u 24-7 inzicht hebt in uw boekhouding.
- dat alles digitaal wordt verwerkt en opgeslagen.
- dat wij enkel met de beste software werken, altijd up to date met de nieuwste wetgeving, waardoor wij er 100% voor u zijn.
- dat u bepaalt welke producten/werkzaamheden u van ons wilt afnemen.
- dat u financieel weet waar u aan toe bent, immers een vast bedrag per maand.
- dat wij geloven in ons bedrijf en werkwijze, daarom zit u nooit aan ons vast met een contract.
- dat wij daarom alleen maar tevreden en blije klanten hebben
- dat wij ons afvragen waarom u daar nog niet toebehoort, maar dat we zeker weten dat wij binnenkort wat van u horen.

Wat moet ik doen?

Zorgen dat u uw bonnetjes, aan- inkoop facturen per e-mail of via onze DizzyData app aanlevert. U het gemak, wij het werk. Voor éénmanszaak of V.O.F. komt er nog een jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting bij, hiervoor krijgt u van ons op tijd een seintje. Wij zijn er immers voor u!

Wanneer kan ik beginnen met 24-7admin?

Wanneer u wilt. Met onze gratis overstapservice regelen wij alles voor u. Wij nemen contact op met uw huidige boekhouder/administratiekantoor. Ook als u altijd zelf uw boekhouding hebt gedaan kunt u direct overstappen. Bij ons bent u meer dan welkom. U zult versteld staan van het gemak van zaken doen met 24-7admin.

Waarom werkt 24-7admin met vaste prijzen?

Gewoon omdat we transparant, helder en duidelijk willen zijn. Iemand die werkt op uurtje factuurtje heeft er belang bij dat er veel uren worden geschreven. Wij hebben er belang bij dat wij u ondersteunen en helpen bij de opbouw van uw bedrijf. Inderdaad, wij doen het samen terwijl u weet wat u van ons kunt verwachten en wat dat gaat kosten. Wij hebben 100% vertrouwen in de efficiëntie van onze producten, en de werkwijze van 24-7admin.

Hoe weet ik of de kwaliteit  van mijn boekhouding goed is?

Wij werken met veel plezier en passie aan uw cijfers. Ons gekwalicifeerde team wordt regelmatig bijgewerkt middels scholing en cursussen. Onze up to date software wordt dagelijks gecontroleerd op gewijzigde of vernieuwde wet- en regelgeving. Ook de correcte en nieuwste CAO regels worden voortdurend gemonitord op wijzigingen, en als die er zijn ook direct doorgevoerd. Wij lopen nooit achter de feiten aan, u dus ook niet meer! 

Hoe krijg ik antwoorden op mijn vragen?

Al uw vragen kunt u kwijt op vragen@24-7admin.nl. Binnen 48 uur krijgt u van ons een passend antwoord. U kunt ons uiteraard ook altijd telefonisch benaderen of een afspraak maken bij ons op kantoor. 

Hoe regel ik mijn post/e-mails met de Belastingdienst?

Wij zorgen ervoor dat post/e-mail t.a.v. uw bedrijf rechtstreeks bij ons binnenkomt. Wel zo makkelijk zodat u meer tijd zult overhouden voor de zaken die er echt toedoen.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Moet ik bonnen en facturen bewaren nadat ik deze digitaal heb aangeleverd?

Alle bonnen en facturen moeten 7 jaar bewaard worden. Als u uw bonnen en facturen scant mag u ze ook digitaal bewaren. Het is wettelijk verplicht om ze te bewaren, omdat de Belastingdienst uw boekhouding wil kunnen controleren. Voor onroerende zaken geldt een bewaartermijn van 10 jaar. De belastingdienst legt het duidelijk uit op hun website.

Zijn mijn gegevens beschermd?

Uw gegevens zullen nooit met derden worden gedeeld. Alles wordt strikt vertrouwelijk verwerkt. Ook letten wij erop dat de nieuwste beveiligingssoftware uw gegevens blijvend beschermen.

Hoeveel bankrekeningen kan ik koppelen aan mijn boekhoud pakket?

Zoveel als u wilt. We kunnen ze allemaal koppelen en voor alle rekeningen geldt dat alle bonnetjes en facturen binnen 48 uur worden verwerkt. Uw overzicht wordt ook binnen 48 uur verwerkt zodat u voor alle rekeningen up to date bent.

Kunnen jullie mijn bank automatisch koppelen?

Ja, als u bankiert bij BUNQ, ING, ABN AMRO & Rabobank kunnen we dat probleemloos voor u regelen. 

Hoeveel bonnetjes en/of facturen mag ik per jaar aanleveren?

Zoveel als u wilt. Er zit geen limiet op en alles wordt binnen 48 uur verwerkt.  

Kan ik tussentijds mijn pakket wijzigen of uitbreiden?

Ondernemen is vooruit zien en inspelen op verandering. Dus uiteraard geen enkel probleem. Leg uw vraag bij ons neer, vragen@24-7admin.nl, en binnen 48 uur krijgt u van ons antwoord welke situatie/pakket het beste bij u en uw bedrijf past. In overleg met u kunnen we dat kosteloos aanpassen. 

Hoe stap ik over naar 24-7admin?

Mail ons op welkom@24-7admin.nl, bel ons of maak een afspraak bij ons op kantoor. Binnen 48 uur hebben wij contact met u om een intakegesprek in te plannen. We leggen u dan stap voor stap uit hoe e.e.a. in zijn werk gaat met onze overstapservice. Indien gewenst is het mogelijk om direct een inlog te regelen voor onze producten zodat u direct aan de slag kunt. Wij weten hoe graag u snel handelen als ondernemer waardeert, treuzelen en uitstellen komt in ons woordenboek niet voor. 

 


Aarzel niet langer en neem direct contact met ons op

Direct contact opnemen mail ons